s.Oliver: priča o uspjehu
Osnovana u njemačkom gradu Würzburgu, 1969. godine, s.Oliver počeo je kao mali butik nazvan po Dickensovom junaku Oliveru Twistu. Osnivač marke, Bernd Freier, ostvario je u Njemačkoj značajan uspjeh prodajom kariranih košulja od popularnog indijskog materijala madrasa. Nakon spora oko imena s proizvođačem kolonjske vode „4711”, kompanija Sir Oliver preimenovana je u s.Oliver te je pod tim nazivom registrirana 10 godina nakon osnivanja. Nakon uspjeha u Njemačkoj, 1990-ih se otvaraju nove prodavaonice u više europskih država, a kasnije i diljem svijeta. Pet desetljeća kasnije, tvrtka danas posluje u više od 30 zemalja te predstavlja jednu od 20 najvećih modnih i lifestyle kompanija u Europi.
s.Oliver online nudi ponešto za svakoga
Unatoč raznim organizacijskim i strateškim promjenama, okosnicom looka ovog brenda ostao je opušten, casual stil. Ostvarivši početni uspjeh prodajom šarenih pamučnih košulja, s.Oliver je uglavnom ostao vjeran svom vedrom, nepretencioznom i mladenačkom izričaju. Na web-stranicama online shopa ABOUT YOU možeš naći širok izbor odjeće, obuće i modnih dodataka koji svjedoče trajnosti i univerzalnosti takvog stila. S druge strane, tu su i modne marke s.Oliver BLACK LABEL - linija koja nudi nešto ozbiljnije i luksuznije odjevne predmete za posebne prilike, Q/S designed by - marka orijentirana na tinejdžere i mlade, te Triangle, kolekcija odjeće do veličine 54, namijenjena modernoj ženi koja kombiniranjem boja i uzoraka želi ostvariti svoj individualni izgled. Tu su i comma, kao i LIEBESKIND Berlin, a mnoge od navedenih modnih marki možeš naći na našim stranicama.
s.Oliver – društveno odgovoran brend
Kao modni gigant na europskom, ali i svjetskom tržištu, s.Oliver posebnu pažnju posvećuje društveno odgovornom poslovanju, što je značajka na koju se više kupaca obraća pozornost. Budući da je sjedište tvrtke u Njemačkoj, poseban se naglasak stavlja na podržavanje njemačkih, društveno korisnih inicijativa. Primjerice, kompanija podržava (od njenog početka) Specijalnu olimpijadu u Njemačkoj, te često donira sredstva dobrotvornim organizacijama posvećenim borbi protiv raka, tuberkuloze i gube. Uz domaće organizacije, kompanija podržava rad brojnih međunarodnih organizacija za pomoć žrtvama prirodnih katastrofa. Velika se pažnja pridaje i ekološkoj prihvatljivosti i održivosti proizvodnih procesa, pogotovo s obzirom na utjecaj tekstilne industrije na okoliš. S.Oliver je usto poznat i po sponzorskim ugovorima s javnim ličnostima, no ništa od toga ne bi mogla činiti da se nije istaknula svojim neformalnim, autentičnim stilom koji stalno iznova oduševljava kako postojeće ljubitelje brenda tako i svaku novu generaciju.