Preskoči na glavni sadržaj

Volimo modu.
I volimo naš planet.

Sve veći doprinos
Vjerujemo u pravednu ideju poslovanja s pozitivnim utjecajem na okoliš i pravednim odnosom prema svim ljudima. Stoga nam je cilj voditi naše poslovanje sa što više pozitivnih učinaka za bilo koga ili bilo što. Kao dio našeg rješenja, usredotočeni smo na tri područja: proizvode usmjerene na održivost, cirkularnost i naš ekološki otisak.
Proizvodi usmjereni na održivost
Nijedan proizvod nije 100% održiv. Međutim, vjerujemo da su mnogi proizvodi bolji izbor u usporedbi s drugim proizvodima. S našim značajkama u trgovini, cilj nam je osnažiti naše kupce da donose informirane odluke o kupnji uzimajući u obzir utjecaj proizvoda na okoliš i društvo.
Kreći se kroz naše simbole održivosti dok kupuješ
Provjerite našu kategoriju ,,Održivost'' i pronađi inspiraciju.
Upotrijebi naše filtere održivosti za odabir proizvoda s preferiranim fokusom na održivost.
Dodirni simbol dok kupuješ i vidi sažetak o održivosti proizvoda.
Provjeri odjeljak o održivosti na stranici s pojedinostima o proizvodu i pronađi još više informacija o materijalu, proizvodnji i certifikatima proizvoda.
Obnovljivost
Naše kružne modne inicijative imaju za cilj produžiti životni vijek proizvoda i smanjiti otpad koji nastaje modnom proizvodnjom i potrošnjom. Kako bismo lakše mijenjali potrošačke navike, naš asortiman Second Love nudi alternative modi iz prve ruke, uključujući opcije za rabljeno i preradu.
Upcycling asortiman
Naš trag
Kontinuirano mjerimo naš utjecaj na okoliš i sukladno tome usavršavamo našu analizu. Sa znanjem koje steknemo postavljamo ciljeve za smanjenje našeg otiska, surađujemo s našim partnerima kako bismo postigli poboljšanja i dijelimo svoj napredak godišnje u našem ESG izvješću.
Otkrij naše korporativne mjere
Naša financijska godina (fiskalna godina) 2022./2023. u brojkama:
U fiskalnoj godini 2022./2023. smanjili smo intenzitet emisije naših operacija e-trgovine na 1,20 kg CO₂e po narudžbi, označavajući poboljšanje naše učinkovitosti emisija u odnosu na vrijednost bazne godine 2020./2021. od 1,31 kg CO₂e. Štoviše, smanjili smo naše emisije stakleničkih plinova Scope 1 & 2 za 53,7% u usporedbi s osnovnom godinom 2020./2021., naglašavajući našu predanost smanjenju našeg ugljičnog otiska. Na kraju, povećali smo postotak naših poslovnih partnera sa znanstveno utemeljenim ciljevima na 54,4%. Ova postignuća odražavaju naše stalne napore da damo prioritet održivosti i smanjimo naš utjecaj na okoliš.
Kako možeš doprinijeti?
To je jednostavno poput smanjenja potrošnje, donošenja pažljivijih izbora, odabira cirkularnosti u svakodnevnim odlukama i brige o tvojim omiljenim odjevnim predmetima kako biste im produžili život. Istraži našu stranicu Love Your Wardrobe za jednostavne i kreativne savjete za popravak i njegu.
Biti pažljiv
Postoji mnogo načina da svoju kupnju učinite pažljivijom, od izrade ormara kapsule do odabira recikliranih, rabljenih ili održivijih opcija u modi. Izbori su beskrajni. Biraj brendove koji dijele tvoje vrijednosti i kupuj s namjerom da voliš svoje komade što je duže moguće.
Briga za tvoju odjeću
Pravilna njega pomoći će da tvoja odjeća traje duže. To može biti jednostavno poput pridržavanja uputa na etiketi za održavanje i pranja rublja rjeđe i u hladnoj vodi. Pronađi dobrog krojača i ne bacajte odjeću. Daj im priliku za drugi život.
Uključivanje cirkularni pokret
Postoji nekoliko načina da tvojoj odjeći daš drugi život, kao što je njezina prenamjena i recikliranje, upuštanje u DIY projekte te prodaja ili doniranje u dobre svrhe. Također možete razmotriti razmjenu odjeće s prijateljima kao opciju zabave.