Preskoči na glavni sadržaj

Kako vratiti proizvod

U svakoj pošiljci prilažemo upute i dokument o povratu, ali ne prilažemo naljepnicu za povrat. Kako biste mogli izvršiti povrat, morate generirati broj za povrat preko svog korisničkog računa.

Molimo slijedite dolje navedene korake:

1. Prijavite se u Vaš ABOUT YOU korisnički račun sa svojom e-mail adresom i lozinkom.

2. U području "Pregled narudžbe" kliknite na narudžbu koju želite vratiti.

3. Na dnu pregleda narudžbe koju želite vratiti, kliknite na gumb "Vrati".

3. Označite svaki proizvod iz narudžbe koji želite vratiti.

4. Ako ste platili narudžbu pouzećem, prvotno je potrebno unijeti Vaše bankovne podatke -IBAN i BIC.

5. Odaberite željenu metodu povrata : u poštanski ured ili prikup s adrese.

6. Popunite potrebne informacije i kliknite na gumb "Potvrdi i pošalji".

7. Detaljne upute o povratu i broj povrata koji Vam treba ako pošiljku vraćate u poštanski ured spremljene su kao dokument u pregledu te iste narudžbe, pod imenom "Upute o povratu".

Ako ste odabrali prikup, poštar će prikupiti Vaš paket unutar sljedećeg radnog dana, te ćete na dan prikupa zaprimiti SMS poruku potvrde.

Ako više ne raspolažete originalnom ambalažom, svoju narudžbu možete vratiti u bilo kojoj drugoj kutiji, pod uvjetom da je dobro zatvorena kako ne bi došlo do gubitka ili oštećenja proizvoda.

Ako Vam je potrebna pomoć ili funkcija povrata nije moguća, kontaktirajte našu službu za korisnike.

Nakon što zaprimimo i provjerimo vraćene proizvode, povrat sredstava će biti izvršen metodom plaćanja koju ste koristili pri naručivanju.

Molimo obratite pozornost, da nam sve proizvode vratite u stanju u kojem ste ih primili.

Je li ovaj odgovor pomogao?