BENETTON: šareno, raznovrsno i trendi
Vjerojatno svatko, tko se redovito kreće u svijetu mode, poznaje inspirativni talijanski brend UNITED COLORS OF BENETTON. Taj moderan brend ipak postoji već godinama i uvijek nam iznova u ormare donosi odlične i upadljive kreacije u jarkim bojama. Odjeća brenda oduvijek je upečatljiva, no prije svega blještav i moderan dizajn uvijek iznova upada u oči, ali i visoka kvaliteta materijala uvijek je vidljiva i opipljiva. Asortiman se odlikuje velikom raznolikošću, odlično je svojstvo mogućnost međusobnog kombiniranja odjevnih predmeta. Dizajn je moderan i popularan, no pritom uvijek ostaje divno bezvremenski usprkos svim trenutačnim trendovima i strujama pulover brenda BENETTON koji kupiš u ovoj sezoni, zasigurno je in i za tri ili četiri godine i dat će poseban oblik tvom individualnom stilu. Odjevni komadi često su rodno neutralni pa svatko može izabrati svoj najdraži komad, bilo muško ili žensko. U fokusu su oduvijek visokovrijedni pleteni proizvodi brenda, prije svega pletene veste i puloveri koji su u ponudi u bezbroj varijanti, najčešće s velikim uzorcima, uvijek napravljeno od 100 posto talijanske pređe. Osim toga, pronaći ćeš odjeću od A do Z, od jakni i kaputa preko hlača, suknji ili sakoa i majica -uvijek u skladu s trenutačnim godišnjim dobom. Da bi se kolekcije upotpunile, postoje još i odgovarajući modni dodaci uz odjevne komade, pomoću njih možeš se od glave do pete odjenuti u odjeću BENETTON i u modnom smislu uvijek ćeš biti u prvim redovima.
UNITED COLORS OF BENETTON: priča brenda
Brend UNITED COLORS OF BENETTON osnovan je već 1965. u Italiji u mjestu Ponzano Veneto. Ime potječe od četiriju osnivačkih članova, braće i sestara Gilberta, Luciana, Giuliane i Carla Benetton. Od 1966. otvara se jedna poslovnica za drugom, s jedinstvenom šarenom odjećom brenda BENETTON u ponudi, brend iz Italije osvojio je cijeli svijet u tren oka. Već u 1970-im godinama izvozili su 60 % kolekcija, a 1980. i 1982. otvorili su vlastite podružnice u New Yorku i Tokiju. Uz izlet u Formulu 1 brend je 80-ih godina imao novo brendiranje. U fokus su došle teme kao što su rasizam, diskriminacija i rat te su se bavili nepravednošću u društvu: to je brendu donijelo brojne nagrade, a svijest o brendu BENETTON nanovo je rođena, i u glavama potrošača. To se održalo sve do danas. BENETTON je na glasu kao brend s društveno-kritičkom angažiranošću, koji i teme o zaštiti okoliša shvaća ozbiljno kada one još nisu bile u trendu. Braća i sestre Benetton u međuvremenu više nisu među živima, ali talijanski duh brenda nastavlja živjeti pa i dalje stoji za savjesno trgovanje i gospodarenje.
BENETTON na ABOUT YOU
Primjer za angažman marke oko zaštite okoliša je 21. studeni. To je nacionalni dan drveta i u suradnji s društvom Treedom BENETTON svake godine sadi tisuće stabala u vlastitoj šumi Benetton u Keniji: osim za okoliš, to je dobro i za gospodarstvo, a time i za tamošnje stanovnike. Radi se o tome da se za okoliš i čovjeka koji živi u njemu napravi nešto dobro, a u tijeku toga proizvodi se i prodaje odjeća koju možeš nositi čiste savjesti osim što su šareni, UNITED COLORS OF BENETTON pridonose i mnogo postojećoj raznolikosti.