Preskoči na glavni sadržaj

Kako se vrši plaćanje i povrat u slučaju plaćanja pouzećem?

U slučaju plaćanja pouzećem, pošiljka se plaća prilikom isporuke - u gotovini za dostavu na kućnu adresu te gotovinom ili karticom pri preuzimanju u poštanskom uredu.

Ako proizvod plaćen pouzećem želite vratiti, molimo uzmite u obzir da najprije povratnu pošiljku trebamo primiti u našem skladištu za povrat u Češkoj, nakon čega ćemo pokrenuti proces transfera novca na Vaš odabrani bankovni račun. Potvrdu o primitku pošiljke u našem skladištu poslat ćemo Vam putem e-maila.

Molimo Vas da prilikom ugovaranja povrata u korisničkom računu unesete točne podatke o bankovnom računu - IBAN i BIC/SWIFT. 

Unesene bankovne podatke u svakom trenutku možete promijeniti unutar korisničkog računa, u području naziva "Bankovni podaci". Uzmite u obzir da promjena bankovnih podataka nakon što je paket već predan na povrat ili unos netočnih bankovnih podataka može produljiti proces povrata novca.

Što su IBAN i BIC/SWIFT?

IBAN (međunarodni broj bankovnog računa) je broj Vašeg bankovnog računa, koji počinje sa "HR". Sadržava ukupno 21 znakova ( 2 slova i 19 znamenki).

BIC odnosno SWIFT (jedinstveni kod banke) je međunarodno standardizirani bankovni kod s kojim su pružatelji platnih usluga jedinstveno identificirani širom svijeta. Odnosno, BIC je broj koji identificira Vašu banku, kod koje imate otvoreni bankovni račun. Sastoji se od 8-11 znakova, i možete ga pronaći na online stranici Vaše banke.

Je li ovaj odgovor pomogao?
Tvoje mišljenje nam je bitno i pomaže nam da budemo bolji.
Služba za korisnike

Nijedan odgovor nije bio od koristi?

Pronađite svoj odgovor u samo nekoliko klikova ili nas kontaktirajte za daljnju podršku.

Zatražite pomoć

Posjetite naš centar za pomoć kako biste brzo dobili odgovore na najčešće postavljana pitanja ili nam pisali
Zatražite podršku
Besplatni broj korisničke službe: pon - pet: 8 do 20 sati, subotom i praznicima: 9 do 18 sati