KUPUJ PREMA KROJU
Istaknute kategorije
Naše najbolje modne marke
Istaknute kategorije
Naše najbolje modne marke
KUPUJ PO KATEGORIJAMA
Naše najbolje modne marke
Istaknute kategorije
Naše najbolje modne marke
Naše najbolje modne marke
Pomoć
Povrat robe i novca
Kako mogu vratiti proizvod?U svakoj pošiljci prilažemo upute i dokument o povratu, ali ne prilažemo naljepnicu za povrat. Kako biste mogli izvršiti povrat, morate generirati broj za povrat preko svog korisniČitaj daljeKada mogu očekivati povrat novca?Povrat sredstava vrši se unutar 14 dana od kada zaprimimo i odobrimo Vaše vraćene proizvode, načinom plaćanja koji ste odabrali pri naručivanju.Čitaj daljeJe li moguće izravno zamijeniti vraćeni proizvod?Izravna zamjena vraćenog proizvoda nažalost nije moguća. Čim zaprimimo povrat pošiljke, sredstva će Vam biti vraćena načinom plaćanja koji ste koristili pri samoj narudžbi. U međuvČitaj daljeHoću li dobiti povrat troškova dostave kada vratim narudžbu?Puni povrat novca za vraćenu narudžbu i troškovi dostave će biti vraćeni ako je cijela narudžba vraćena.Čitaj daljeKako će biti isplaćen moj povrat novca nakon promjene valute u ABOUT YOU online trgovini?Nakon promjene valute u ABOUT YOU online trgovini Vaš povrat novca će biti isplaćen u eurima.
Čitaj daljeŠto se događa s proizvodima koje vratim?Nakon što vratite proizvode iz Vaše narudžbe, ona putuje do našeg skladišta za povrat koje se nalazi izvan Hrvatske.
Kad paket stigne u skladište za povrat, događa se sljedeće:1Čitaj daljeŠto mogu učiniti ako se moj proizvod prilikom dostave oštetio?Ako je proizvod koji smo dostavili oštećen ili na neki način neispravan, naravno da ga možete besplatno vratiti - uz obrazloženje oštećenja kao razlog povrata. Molimo upotrijebite Čitaj daljeGdje mogu unijeti podatke o bankovnom računu za povrat novca u slučaju narudžbe plaćene pouzećem?Kako biste ostvarili pravo na besplatan povrat, potrebno je zatražiti povrat narudžbe putem Vašeg korisničkog računa i generirati broj za povrat.
Prilikom ugovaranja povrata u koriČitaj daljeGdje mogu predati svoj povratni paket?Povratnu pošiljku možete predati u ured Hrvatske pošte ili ugovoriti prikup s Vaše adrese. U oba slučaja potreban Vam je broj za povrat. Molimo upotrijebite funkciju povrata na korČitaj daljeKako mogu reklamirati proizvod?U ABOUT YOU želimo da budete potpuno zadovoljni svojom kupnjom! Ako imate bilo kakav razlog za reklamaciju ili trebate podnijeti zahtjev za jamstvo, rado ćemo Vam pomoći.
Svi artikČitaj daljeMoram li platiti povratnu pošiljku?Poštarinu za vraćanje proizvoda preuzima ABOUT YOU.Čitaj daljeU kojem vremenskom periodu mogu vratiti proizvod?Na ABOUT YOU, nakon primitka narudžbe imate 100 dana vremena za povrat proizvoda. Dodatne informacije o pravu odustajanja možete pronaći u našim ABOUT YOU općim uvjetima poslovanjaČitaj dalje
U mom paketu nije bilo naljepnice za povrat. Gdje mogu dobiti naljepnicu za povrat?U svakoj pošiljci prilažemo upute i dokument o povratu, ali ne prilažemo naljepnicu za povrat. Kako biste mogli izvršiti povrat, morate generirati broj za povrat preko svog korisniČitaj daljeHoću li dobiti potvrdu da ste zaprimili moj povrat?Da, nakon primitka povrata dobit ćete potvrdu o povratu putem e-maila.Čitaj daljeKojim putem ću dobiti povrat uplaćenog novca?Povrat novca vrši se uvijek na isti način na koji je bio uplaćen. Kod plaćanja kreditnom karticom, povrat novca se izvršava na račun kreditne kartice.
Za plaćanje pouzećem potrebniČitaj daljeNa koju adresu trebam poslati povrat?Točna adresa za povrat narudžbe automatski se pohranjuje u sustavu Hrvatske pošte, nakon što generirate broj za povrat na Vašem korisničkom računu. Kako biste vratili paket, potrebČitaj dalje
Služba za korisnike
Nijedan odgovor nije bio od koristi?
Pronađite svoj odgovor u samo nekoliko klikova ili nas kontaktirajte za daljnju podršku.
Zatražite pomoć
Posjetite naš centar za pomoć kako biste brzo dobili odgovore na najčešće postavljana pitanja ili nam pisali
Nazovi nas
Besplatni broj korisničke službe: pon - pet: 8 do 20 sati, subotom i praznicima: 9 do 18 sati