Preskoči na glavni sadržaj
Pomoć

Narudžba

Mogu li dostaviti narudžbu u paketomat Hrvatske pošte?Da, ako želiš da tvoja pošiljka bude dostavljena u paketomat Hrvatske pošte potrebno je prilikom procesa plaćanja na blagajni pod dostava odabrati opciju „Paketomat ili poštanski uČitaj daljeKako mogu naručiti?Naručivanje na ABOUT YOU je vrlo jednostavno: Nakon što stavite željene artikle u košaricu, možete izvršiti svoju narudžbu pomoću gumba »Na blagajnu«. Tijekom naručivanja možete jČitaj daljeKako mogu vidjeti svoje prošle narudžbe?Nakon svake narudžbe poslat ćemo Vam e-mail potvrdu narudžbe u kojoj su navedene sve informacije.Pregled svih narudžbi naći ćete u Vašem korisničkom računu. Kliknite na ikonu korisČitaj daljeDozvoljavate li i narudžbe u inozemstvo?Narudžbe izvršene na aboutyou.hr isporučujemo samo unutar Hrvatske. ABOUT YOU ponuda također je dostupna u sljedećim zemljama: Austrija, Belgija, Bugarska, Češka, Danska, EstonijaČitaj daljeŠto se događa nakon što izvršim narudžbu?Nakon što izvršite narudžbu, e-mailom ćete dobiti potvrdu narudžbe koja sadrži pregled kupljenih proizvoda, adresu računa, adresu dostave te odabrani način plaćanja. Nakon toga će Čitaj daljeŠto mogu učiniti ako je moj željeni proizvod rasprodan?Ne brinite, jer još uvijek postoji šansa da možete naručiti željeni proizvod. Nažalost, ne možemo Vam dati preciznu informaciju kada i hoće li proizvod biti ponovno dostupan. MeđutČitaj daljeZašto moram navesti svoj datum rođenja prilikom narudžbe?Želimo Vam ponuditi najbolju moguću uslugu. Prije svega, to uključuje brzu i glatku obradu Vaše narudžbe. Vaš datum rođenja potreban je prvenstveno kako bismo Vas uvijek mogli jasnČitaj daljeMoram li izraditi korisnički račun da bih mogao/la kupovati?Da, da biste kupovali na ABOUT YOU trebate korisnički račun. Registracija je jednostavna i besplatna putem obrasca za registraciju.Čitaj daljeMogu li otkazati svoju narudžbu ako još nije poslana?Otkaz narudžbe na About You moguć je sve dok ona nije ušla u proces obrade u skladištu. Naše je skladište brzo u obrađivanju narudžbi, tako da je ponekad već nakon nekoliko minuta Čitaj daljeMogu li promijeniti adresu dostave za već potvrđenu narudžbu?Napominjemo da promjenu adrese dostave nije moguće napraviti putem klika na ''Moje narudžbe'' ukoliko je narudžba već potvrđena. Međutim, ako želite da Vaša pošiljka bude preusmjerČitaj daljeMogu li naručiti putem telefona?Nažalost nije moguće telefonski naručiti od ABOUT YOU. Naša služba za korisnike rado će Vam pomoći ukoliko imate pitanja o naručivanju na našoj stranici, procesu povrata ili žalbiČitaj daljeMogu li naručiti i putem mobilnog uređaja?Naravno! U svakom trenutku možete naručiti od nas s Vašeg tableta ili pametnog telefona. Jednostavno posjetite našu ABOUT YOU trgovinu putem Internet preglednika Vašeg mobilnog ureČitaj daljeKoji je minimalan iznos narudžbe?Načelno, nema minimalnog iznosa narudžbe na ABOUT YOU, ali može postojati za određene načine plaćanja o čemu ćemo Vas pravovremeno obavijestiti.Čitaj daljeKoji je maksimalan iznos narudžbe?Načelno nema ograničenja u visini iznosa narudžbe na ABOUT YOU. Maksimalni iznos narudžbe ovisi o odabranoj metodi plaćanja.Čitaj dalje