Preskoči na glavni sadržaj

KAY ne razumije moje pitanje. Što trebam učiniti i mogu li razgovarati s ljudskim bićem ako mi KAY ne može pomoći?

Ako KAY ne može odgovoriti na vaš upit, pokušajte preformulirati svoje pitanje ili upotrijebite ključne riječi vezane za vaš upit. Ako ni ovo ne pomogne, KAY će kontaktirati korisničku službu, nakon toga će naša služba za korisnike stupiti u kontakt s vama.

Je li ovaj odgovor pomogao?
Tvoje mišljenje nam je bitno i pomaže nam da budemo bolji.
Služba za korisnike

Nijedan odgovor nije bio od koristi?

Pronađite svoj odgovor u samo nekoliko klikova ili nas kontaktirajte za daljnju podršku.

Razgovaraj s nama

Dobij 24-satnu pomoć od našeg chatbota i izbjegni čekanja.

Nazovi nas

Besplatni broj korisničke službe: pon - pet: 8 do 20 sati, subotom i praznicima: 9 do 18 sati

0800 222 860****