Preskoči na glavni sadržaj

Mogu li samostalno urediti svoje podatke?

Ako ste prijavljeni na Vaš korisnički račun, možete urediti svoje osobne podatke (ime, datum rođenja, adresu e-pošte i broj mobitela) u svom profilu pod „Profil i Sigurnost“.

Podatke o adresi možete promijeniti sljedeći puta kada naručujete. Jednostavno unesite novu adresu u područje adrese za dostavu ili adrese računa.

Nakon što je narudžba izvršena, nije moguće naknadno mijenjati adresu. No bez brige, u slučaju da je unesena pogrešna adresa paket će nam se automatski vratiti. Čim ga zaprimimo natrag, bit će Vam vraćen novac. Tada možete ponovno naručiti.

Za svaku izmjenu osobnih podataka od nas ćete dobiti e-mail potvrdu neposredno nakon promjene.

Je li ovaj odgovor pomogao?
Tvoje mišljenje nam je bitno i pomaže nam da budemo bolji.
Služba za korisnike

Nijedan odgovor nije bio od koristi?

Pronađite svoj odgovor u samo nekoliko klikova ili nas kontaktirajte za daljnju podršku.

Razgovaraj s nama

Dobij 24-satnu pomoć od našeg chatbota i izbjegni čekanja.

Nazovi nas

Besplatni broj korisničke službe: pon - pet: 8 do 20 sati, subotom i praznicima: 9 do 18 sati

0800 222 860****