Preskoči na glavni sadržaj

Kako mogu vidjeti svoje prošle narudžbe?

Nakon svake narudžbe poslat ćemo Vam e-mail potvrdu narudžbe u kojoj su navedene sve informacije.

Pregled svih narudžbi naći ćete u Vašem korisničkom računu. Kliknite na ikonu korisničkog računa, te zatim na „Tvoje narudžbe“.

Na desktop verziji stranice, ikona korisničkog računa nalazi se u gornjem desnom kutu stranice.
Na mobilnoj verziji stranice, potrebno je kliknuti na ikonu u gornjem lijevom kutu i zatim na "Moj račun".
Na aplikaciji, ikona korisničkog računa nalazi se u donjem desnom kutu.

Je li ovaj odgovor pomogao?
Tvoje mišljenje nam je bitno i pomaže nam da budemo bolji.
Služba za korisnike

Nijedan odgovor nije bio od koristi?

Pronađite svoj odgovor u samo nekoliko klikova ili nas kontaktirajte za daljnju podršku.

Razgovaraj s nama

Dobij 24-satnu pomoć od našeg chatbota i izbjegni čekanja.

Nazovi nas

Besplatni broj korisničke službe: pon - pet: 8 do 20 sati, subotom i praznicima: 9 do 18 sati

0800 222 860****