KUPUJ PREMA KROJU
Istaknute kategorije
Istaknute kategorije
Naše najbolje modne marke
KUPUJ PO KATEGORIJAMA
Naše najbolje modne marke
Istaknute kategorije
Naše najbolje modne marke
Naše najbolje modne marke
Kako mogu vidjeti svoje prošle narudžbe?
Nakon svake narudžbe poslat ćemo Vam e-mail potvrdu narudžbe u kojoj su navedene sve informacije.
Pregled svih narudžbi naći ćete u Vašem korisničkom računu. Kliknite na ikonu korisničkog računa, te zatim na „Tvoje narudžbe“.
Na desktop verziji stranice, ikona korisničkog računa nalazi se u gornjem desnom kutu stranice.
Na mobilnoj verziji stranice, potrebno je kliknuti na ikonu u gornjem lijevom kutu i zatim na "Moj račun".
Na aplikaciji, ikona korisničkog računa nalazi se u donjem desnom kutu.
Je li ovaj odgovor pomogao?
Tvoje mišljenje nam je bitno i pomaže nam da budemo bolji.
Pronađi ostale odgovore ovdje
Mogu li dostaviti narudžbu u paketomat Hrvatske pošte?
Kako mogu naručiti?
Dozvoljavate li i narudžbe u inozemstvo?
Što se događa nakon što izvršim narudžbu?
Što mogu učiniti ako je moj željeni proizvod rasprodan?
Zašto moram navesti svoj datum rođenja prilikom narudžbe?
Moram li izraditi korisnički račun da bih mogao/la kupovati?
Pronađi ostale odgovore ovdje
Mogu li dostaviti narudžbu u paketomat Hrvatske pošte?
Kako mogu naručiti?
Dozvoljavate li i narudžbe u inozemstvo?
Što se događa nakon što izvršim narudžbu?
Što mogu učiniti ako je moj željeni proizvod rasprodan?
Zašto moram navesti svoj datum rođenja prilikom narudžbe?
Moram li izraditi korisnički račun da bih mogao/la kupovati?
Služba za korisnike
Nijedan odgovor nije bio od koristi?
Pronađite svoj odgovor u samo nekoliko klikova ili nas kontaktirajte za daljnju podršku.
Razgovaraj s nama
Dobij 24-satnu pomoć od našeg chatbota i izbjegni čekanja.
Nazovi nas
Besplatni broj korisničke službe: pon - pet: 8 do 20 sati, subotom i praznicima: 9 do 18 sati