Preskoči na glavni sadržaj

Kako mogu vidjeti svoje prošle narudžbe?

Nakon svake narudžbe poslat ćemo Vam e-mail potvrdu narudžbe u kojoj su navedene sve informacije.

Pregled svih narudžbi naći ćete u Vašem korisničkom računu. Kliknite na ikonu korisničkog računa, te zatim na "Narudžbe".

Na desktop verziji stranice, ikona korisničkog računa nalazi se u gornjem desnom kutu stranice.
Na mobilnoj verziji stranice, potrebno je kliknuti na ikonu u gornjem lijevom kutu i zatim na "Moj račun".
Na aplikaciji, ikona korisničkog računa nalazi se u donjem desnom kutu.

Je li ovaj odgovor pomogao?
Tvoje mišljenje nam je bitno i pomaže nam da budemo bolji.
Služba za korisnike

Nijedan odgovor nije bio od koristi?

Pronađite svoj odgovor u samo nekoliko klikova ili nas kontaktirajte za daljnju podršku.

Zatražite pomoć

Posjetite naš centar za pomoć kako biste brzo dobili odgovore na najčešće postavljana pitanja ili nam pisali
Zatražite podršku
Besplatni broj korisničke službe: pon - pet: 8 do 20 sati, subotom i praznicima: 9 do 18 sati