Preskoči na glavni sadržaj

Mogu li dostaviti narudžbu u paketomat Hrvatske pošte?

Da, ako želiš da tvoja pošiljka bude dostavljena u paketomat Hrvatske pošte potrebno je prilikom procesa plaćanja na blagajni pod dostava odabrati opciju „Paketomat ili poštanski ured”, unijeti adresu i izabrati paketomat na koji želite da se pošiljka dostavi. Savjetujemo da pratite link za praćenje pošiljke kojeg ste dobili unutar e-maila „Potvrda o poslanoj pošiljci” ili putem korisničkog računa klikom na „Tvoje narudžbe” kako bi bili sigurni da svoj paket preuzmete prije nego što se vrati pošiljatelju.

Je li ovaj odgovor pomogao?
Tvoje mišljenje nam je bitno i pomaže nam da budemo bolji.
Služba za korisnike

Nijedan odgovor nije bio od koristi?

Pronađite svoj odgovor u samo nekoliko klikova ili nas kontaktirajte za daljnju podršku.

Razgovaraj s nama

Dobij 24-satnu pomoć od našeg chatbota i izbjegni čekanja.

Nazovi nas

Besplatni broj korisničke službe: pon - pet: 8 do 20 sati, subotom i praznicima: 9 do 18 sati

0800 222 860****