01d
05h
49m
49s
Podigni svoj stil: Do -60% EXTRA
KUPUJ PREMA KROJU
Istaknute kategorije
Istaknute kategorije
KUPUJ PO KATEGORIJAMA
Naše najbolje modne marke
Istaknute kategorije
Naše najbolje modne marke
Naše najbolje modne marke
Mogu li dostaviti narudžbu u paketomat Hrvatske pošte?
Da, ako želiš da tvoja pošiljka bude dostavljena u paketomat Hrvatske pošte potrebno je prilikom procesa plaćanja na blagajni pod dostava odabrati opciju „Paketomat ili poštanski ured”, unijeti adresu i izabrati paketomat na koji želite da se pošiljka dostavi. Savjetujemo da pratite link za praćenje pošiljke kojeg ste dobili unutar e-maila „Potvrda o poslanoj pošiljci” ili putem korisničkog računa klikom na „Tvoje narudžbe” kako bi bili sigurni da svoj paket preuzmete prije nego što se vrati pošiljatelju.
Je li ovaj odgovor pomogao?
Tvoje mišljenje nam je bitno i pomaže nam da budemo bolji.
Pronađi ostale odgovore ovdje
Kako mogu naručiti?
Kako mogu vidjeti svoje prošle narudžbe?
Dozvoljavate li i narudžbe u inozemstvo?
Što se događa nakon što izvršim narudžbu?
Što mogu učiniti ako je moj željeni proizvod rasprodan?
Zašto moram navesti svoj datum rođenja prilikom narudžbe?
Moram li izraditi korisnički račun da bih mogao/la kupovati?
Pronađi ostale odgovore ovdje
Kako mogu naručiti?
Kako mogu vidjeti svoje prošle narudžbe?
Dozvoljavate li i narudžbe u inozemstvo?
Što se događa nakon što izvršim narudžbu?
Što mogu učiniti ako je moj željeni proizvod rasprodan?
Zašto moram navesti svoj datum rođenja prilikom narudžbe?
Moram li izraditi korisnički račun da bih mogao/la kupovati?
Služba za korisnike
Nijedan odgovor nije bio od koristi?
Pronađite svoj odgovor u samo nekoliko klikova ili nas kontaktirajte za daljnju podršku.
Razgovaraj s nama
Dobij 24-satnu pomoć od našeg chatbota i izbjegni čekanja.
Nazovi nas
Besplatni broj korisničke službe: pon - pet: 8 do 20 sati, subotom i praznicima: 9 do 18 sati