Preskoči na glavni sadržaj

Naručeni proizvod je stigao u pogrešnoj veličini ili boji. Kako mogu dobiti ispravnu veličinu/boju proizvoda čija će cijena uključiti Black Friday popust?

Žao nam je što je došlo do zabune. Molimo izvršite povrat Vaše narudžbe nakon što ste generirali kod za povrat u Vašem korisničkom računu, te na dokumentu o povratu, koji se nalazi unutar kutije, napišite da je došlo do pogrešne dostave. Nakon toga se možete javiti našoj korisničkoj službi, koja će Vam izaći u susret sa kuponom koji nadomješta Black Friday popust.

Je li ovaj odgovor pomogao?
Tvoje mišljenje nam je bitno i pomaže nam da budemo bolji.
Služba za korisnike

Nijedan odgovor nije bio od koristi?

Pronađite svoj odgovor u samo nekoliko klikova ili nas kontaktirajte za daljnju podršku.

Razgovaraj s nama

Dobij 24-satnu pomoć od našeg chatbota i izbjegni čekanja.

Nazovi nas

Besplatni broj korisničke službe: pon - pet: 8 do 20 sati, subotom i praznicima: 9 do 18 sati

0800 222 860****