Preskoči na glavni sadržaj

Što mogu učiniti ako zaprimim oštećen proizvod?

Ako je proizvod koji smo dostavili oštećen ili na neki način neispravan, naravno da ga možete besplatno vratiti - uz obrazloženje oštećenja kao razlog povrata. Upotrijebite funkciju povrata na korisničkom računu kako biste odabrali način povrata i dobili broj za povrat . Čim zaprimimo povrat pošiljke, sredstva će Vam biti vraćena načinom plaćanja koji ste koristili pri samoj narudžbi.

Je li ovaj odgovor pomogao?
Tvoje mišljenje nam je bitno i pomaže nam da budemo bolji.
Služba za korisnike

Nijedan odgovor nije bio od koristi?

Pronađite svoj odgovor u samo nekoliko klikova ili nas kontaktirajte za daljnju podršku.

Zatražite pomoć

Posjetite naš centar za pomoć kako biste brzo dobili odgovore na najčešće postavljana pitanja ili nam pisali
Zatražite podršku
Besplatni broj korisničke službe: pon - pet: 8 do 20 sati, subotom i praznicima: 9 do 18 sati