Preskoči na glavni sadržaj

Kako mogu pratiti svoju narudžbu?

Kako biste provjerili status dostave narudžbe, otvorite potvrdu isporuke koju ste zaprimili putem e-maila. Za svaki paket koji Vam šaljemo, zaprimit ćete potvrdu o slanju uključujući i link za praćenje pošiljke.

Tako ćete u svakom trenutku znati gdje se pošiljka nalazi i koliko dugo treba da stigne na Vašu adresu.

Također, Hrvatska pošta poslat će Vam SMS na dan same dostave na broj mobitela naveden tijekom naručivanja.

Predlažemo da pratite link za praćenje pošiljke kojeg ste dobili unutar e-maila „Potvrda o poslanoj pošiljci” ili putem korisničkog računa klikom na „Tvoje narudžbe”, kako bi bili sigurni da ste kod kuće u vrijeme dostave ili ako je paket preusmjeren na paketomat ili poštanski ured kako bi bili sigurni da svoj paket preuzmete prije nego što se vrati pošiljatelju.

Je li ovaj odgovor pomogao?
Tvoje mišljenje nam je bitno i pomaže nam da budemo bolji.
Služba za korisnike

Nijedan odgovor nije bio od koristi?

Pronađite svoj odgovor u samo nekoliko klikova ili nas kontaktirajte za daljnju podršku.

Zatražite pomoć

Posjetite naš centar za pomoć kako biste brzo dobili odgovore na najčešće postavljana pitanja ili nam pisali
Zatražite podršku
Besplatni broj korisničke službe: pon - pet: 8 do 20 sati, subotom i praznicima: 9 do 18 sati