Kako mogu pratiti svoju narudžbu?
Svoju narudžbu možete pratiti na sljedeće načine:
1. Putem e-pošte od ABOUT YOU
Na dan kada Vaša pošiljka bude poslana iz skladišta, primit ćete e-poruku s naslovom „Informacije o pošiljci i računu“. U toj poruci pronaći ćete poveznicu za praćenje pošiljke (označenu zelenim kvadratom). Poveznica će postati aktivna nekoliko dana nakon primitka e-pošte.
2. Putem korisničkog računa – „Tvoje narudžbe"
U svom korisničkom računu, pod odjeljkom „Tvoje narudžbe“, možete provjeriti najnoviji status pošiljke.
3. Putem SMS poruke od Hrvatske pošte
Kada Hrvatska pošta preuzme Vaš paket, dobit ćete SMS poruku. Također ćete biti obaviješteni i na dan dostave na kućnu adresu. Ako ste odabrali dostavu u paketomat ili poštanski ured, primit ćete poruku kada pošiljka bude isporučena. U slučaju dostave u paketomat, poruka će sadržavati i kod za preuzimanje.
Napomena: Pošiljke se čuvaju u paketomatu 3 dana, a u poštanskom uredu 5 radnih dana. Nakon isteka tog roka pošiljka se vraća pošiljatelju.
4. Putem e-pošte od Hrvatske pošte
Ako ste na blagajni dopustili korištenje svoje e-mail adrese za informacije o dostavi, primit ćete nekoliko poruka:
– potvrdu da je Hrvatska pošta preuzela pošiljku
– obavijest o dostavi pošiljke u paketomat ili poštanski ured
– podsjetnik za preuzimanje pošiljke iz paketomata ili poštanskog ureda.
Kako preusmjeriti pošiljku:
Pošiljku možete preusmjeriti preko poruke ili emaila koje dobijete kada Hrvatska pošta preuzme paket.