Preskoči na glavni sadržaj

Kako mogu biti siguran da sam ispravno izvršio svoju narudžbu?

Ako želite provjeriti je li narudžba ispravno obrađena, to možete vidjeti u potvrdi narudžbe poslanoj putem e-maila.

Svoje narudžbe možete pronaći i na korisničkom računu u području „Tvoje narudžbe“.

Ukoliko imate još pitanja u vezi s narudžbom, u bilo kojem trenutku možete kontaktirati našu službu za korisnike putem e-maila na [email protected] , rado ćemo Vam pomoći.

Je li ovaj odgovor pomogao?
Tvoje mišljenje nam je bitno i pomaže nam da budemo bolji.
Služba za korisnike

Nijedan odgovor nije bio od koristi?

Pronađite svoj odgovor u samo nekoliko klikova ili nas kontaktirajte za daljnju podršku.

Razgovaraj s nama

Dobij 24-satnu pomoć od našeg chatbota i izbjegni čekanja.

Nazovi nas

Besplatni broj korisničke službe: pon - pet: 8 do 20 sati, subotom i praznicima: 9 do 18 sati

0800 222 860****