Preskoči na glavni sadržaj

Kako mogu biti siguran da sam ispravno izvršio svoju narudžbu?

Ako želite provjeriti je li narudžba ispravno obrađena, to možete vidjeti u potvrdi narudžbe poslanoj putem e-maila.

Svoje narudžbe možete pronaći i na korisničkom računu u području »Narudžbe«.

Ukoliko imate još pitanja u vezi s narudžbom, u bilo kojem trenutku možete kontaktirati našu službu za korisnike putem e-maila na [email protected] , rado ćemo Vam pomoći.

Je li ovaj odgovor pomogao?
Tvoje mišljenje nam je bitno i pomaže nam da budemo bolji.
Služba za korisnike

Nijedan odgovor nije bio od koristi?

Pronađite svoj odgovor u samo nekoliko klikova ili nas kontaktirajte za daljnju podršku.

Zatražite pomoć

Posjetite naš centar za pomoć kako biste brzo dobili odgovore na najčešće postavljana pitanja ili nam pisali
Zatražite podršku
Besplatni broj korisničke službe: pon - pet: 8 do 20 sati, subotom i praznicima: 9 do 18 sati