Preskoči na glavni sadržaj

Mogu li promijeniti adresu dostave za već potvrđenu narudžbu?

Napominjemo da promjenu adrese dostave nije moguće napraviti putem klika na „Tvoje narudžbe“ ukoliko je narudžba već potvrđena. Međutim, ako želite da Vaša pošiljka bude preusmjerena i dostavljena u paketomat Hrvatske pošte, ured Hrvatske pošte ili promijeniti adresu, morat ćete učiniti sljedeće. Kada Hrvatska pošta preuzme Vašu pošiljku, primit ćete SMS s linkom koji Vam omogućuje promjenu uvjeta dostave. Jednostavnim klikom na poveznicu možete preusmjeriti pošiljku na željeni paketomat, Hrvatsku poštu ili promijeniti adresu dostave. Ako navedenu adresu za dostavu nije moguće pronaći ili Vam pošiljka ne može biti isporučena, pošiljka će nam se vratiti. Čim zaprimimo povrat pošiljke, sredstva će Vam biti vraćena načinom plaćanja koji ste koristili pri samoj narudžbi.

Je li ovaj odgovor pomogao?
Tvoje mišljenje nam je bitno i pomaže nam da budemo bolji.
Služba za korisnike

Nijedan odgovor nije bio od koristi?

Pronađite svoj odgovor u samo nekoliko klikova ili nas kontaktirajte za daljnju podršku.

Razgovaraj s nama

Dobij 24-satnu pomoć od našeg chatbota i izbjegni čekanja.

Nazovi nas

Besplatni broj korisničke službe: pon - pet: 8 do 20 sati, subotom i praznicima: 9 do 18 sati

0800 222 860****