Preskoči na glavni sadržaj

Što mogu učiniti ako se moj proizvod prilikom dostave oštetio?

Ako je dostavljeni proizvod oštećen ili neispravan, naravno da ga možete besplatno vratiti – dovoljno je kao razlog povrata navesti oštećenje proizvoda.

 

Kako izvršiti povrat:

Prijavite povrat putem svog korisničkog računa i odaberite željeni način povrata. Dobit ćete broj za praćenje povrata ili jednostavno iskoristite povratnu naljepnicu koju ste dobili u paketu.

Nakon što zaprimimo povrat u skladište, izvršit ćemo povrat sredstava na isti način plaćanja koji ste koristili prilikom narudžbe.

 

Želite li zamjenu? Proizvod u međuvremenu možete ponovno naručiti.

Je li ovaj odgovor pomogao?
Tvoje mišljenje nam je bitno i pomaže nam da budemo bolji.
Služba za korisnike

Nijedan odgovor nije bio od koristi?

Pronađite svoj odgovor u samo nekoliko klikova ili nas kontaktirajte za daljnju podršku.

Razgovaraj s nama

Dobij 24-satnu pomoć od našeg chatbota i izbjegni čekanja.

Nazovi nas

Besplatni broj korisničke službe: pon - pet: 8 do 20 sati, subotom i praznicima: 9 do 18 sati

0800 222 860****