Preskoči na glavni sadržaj

Što se događa s proizvodima koje vratim?

Nakon što vratite proizvode iz Vaše narudžbe, ona putuje do našeg skladišta za povrat koje se nalazi izvan Hrvatske. 

Kad paket stigne u skladište za povrat, događa se sljedeće:
1. Paket se raspakira, provjerava se sadržaj, a zatim pokrećemo povrat novca za vraćene artikle. O tome ćete primiti e-mail potvrdu.
2. Nakon što prođe inspekciju kvalitete, vraćeni proizvod se ponovno stavlja u njegovo individualno pakiranje i vraća se na zalihe.

Vraćeni proizvodi koji ne zadovoljavaju naš standard kvalitete povlače se iz opticaja, te se recikliraju ili vraćaju dobavljaču.

Je li ovaj odgovor pomogao?
Tvoje mišljenje nam je bitno i pomaže nam da budemo bolji.
Služba za korisnike

Nijedan odgovor nije bio od koristi?

Pronađite svoj odgovor u samo nekoliko klikova ili nas kontaktirajte za daljnju podršku.

Razgovaraj s nama

Dobij 24-satnu pomoć od našeg chatbota i izbjegni čekanja.

Nazovi nas

Besplatni broj korisničke službe: pon - pet: 8 do 20 sati, subotom i praznicima: 9 do 18 sati

0800 222 860****