Preskoči na glavni sadržaj

Što se događa s proizvodima koje vratim?

Nakon što vratite proizvode iz Vaše narudžbe, ona putuje do našeg skladišta za povrat koje se nalazi izvan Hrvatske. 

 

Kad paket stigne u skladište za povrat, događa se sljedeće:
1) Paket se raspakirava i njegov sadržaj se provjerava, nakon čega pokrećemo proces povrata novca za vraćene proizvode te Vam šaljemo e-mail potvrde da je povrat stigao kod nas.
2) Nakon što prođe inspekciju kvalitete, vraćeni proizvod se ponovno stavlja u njegovo individualno pakiranje i vraća se na zalihe.


Vraćeni proizvodi koji ne zadovoljavaju naš standard kvalitete povlače se iz opticaja, te se recikliraju ili vraćaju dobavljaču.

Je li ovaj odgovor pomogao?
Tvoje mišljenje nam je bitno i pomaže nam da budemo bolji.
Služba za korisnike

Nijedan odgovor nije bio od koristi?

Pronađite svoj odgovor u samo nekoliko klikova ili nas kontaktirajte za daljnju podršku.

Zatražite pomoć

Posjetite naš centar za pomoć kako biste brzo dobili odgovore na najčešće postavljana pitanja ili nam pisali
Zatražite podršku
Besplatni broj korisničke službe: pon - pet: 8 do 20 sati, subotom i praznicima: 9 do 18 sati