Preskoči na glavni sadržaj

Kako mogu vratiti proizvod?

U svakoj pošiljci prilažemo upute i dokument o povratu, ali ne prilažemo naljepnicu za povrat. Kako biste mogli izvršiti povrat, morate generirati broj za povrat preko svog korisničkog računa.

Molimo slijedite dolje navedene korake:

1. Prijavite se u Vaš ABOUT YOU korisnički račun sa svojom e-mail adresom i lozinkom.

2. U području "Pregled narudžbe" kliknite na narudžbu koju želite vratiti.

3. Na dnu pregleda narudžbe koju želite vratiti, kliknite na gumb "Vrati". 

3. Označite svaki proizvod iz narudžbe koji želite vratiti. 

4. Ukoliko ste platili narudžbu pouzećem, prvotno je potrebno unijeti Vaše bankovne podatke -IBAN i BIC.

5. Odaberite željenu metodu povrata : u poštanski ured ili prikup s adrese. 

6. Popunite potrebne informacije i kliknite na gumb "Potvrdi i pošalji".

7. Detaljne upute o povratu i broj povrata koji Vam treba ako pošiljku vraćate u poštanski ured spremljene su kao dokument u pregledu te iste narudžbe, pod imenom "Upute o povratu".

Ukoliko ste odabrali prikup, poštar će prikupiti Vaš paket unutar sljedećeg radnog dana, te ćete na dan prikupa zaprimiti SMS poruku potvrde.

Ukoliko Vam je potrebna pomoć ili funkcija povrata nije moguća, kontaktirajte našu službu za korisnike.

Nakon što zaprimimo i provjerimo vraćene proizvode, povrat sredstava će biti izvršen metodom plaćanja koju ste koristili pri naručivanju. 

Molimo obratite pozornost, da nam sve proizvode vratite u stanju u kojem ste ih primili.

Je li ovaj odgovor pomogao?
Tvoje mišljenje nam je bitno i pomaže nam da budemo bolji.
Služba za korisnike

Nijedan odgovor nije bio od koristi?

Pronađite svoj odgovor u samo nekoliko klikova ili nas kontaktirajte za daljnju podršku.

Zatražite pomoć

Posjetite naš centar za pomoć kako biste brzo dobili odgovore na najčešće postavljana pitanja ili nam pisali
Zatražite podršku
Besplatni broj korisničke službe: pon - pet: 8 do 20 sati, subotom i praznicima: 9 do 18 sati