Preskoči na glavni sadržaj

U mom paketu nije bilo naljepnice za povrat. Gdje mogu dobiti naljepnicu za povrat?

U slučaju da unutar paketa niste dobili povratnu naljepnicu ili dokument o povratu, možete generirati povratne dokumente preko svoj korisničkog računa:

1. Prijavite se u Vaš ABOUT YOU korisnički račun sa svojom e-mail adresom i lozinkom.
2. U području „Pregled narudžbe“ kliknite na narudžbu koju želite vratiti.
3. Označite svaki proizvod iz narudžbe koji želite vratiti.
4. Nakon potvrde bit ćete vraćeni na pregled narudžbe. Ispod narudžbe ćete pronaći odgovarajući povratni dokument i povratni broj u PDF formatu za ispis.

Je li ovaj odgovor pomogao?
Tvoje mišljenje nam je bitno i pomaže nam da budemo bolji.
Služba za korisnike

Nijedan odgovor nije bio od koristi?

Pronađite svoj odgovor u samo nekoliko klikova ili nas kontaktirajte za daljnju podršku.

Razgovaraj s nama

Dobij 24-satnu pomoć od našeg chatbota i izbjegni čekanja.

Nazovi nas

Besplatni broj korisničke službe: pon - pet: 8 do 20 sati, subotom i praznicima: 9 do 18 sati

0800 222 860****