Preskoči na glavni sadržaj

Kako mogu reklamirati proizvod?

U ABOUT YOU-u želimo da budete potpuno zadovoljni svojom kupnjom. Ako imate razloga za reklamaciju ili želite podnijeti zahtjev za jamstvo, rado ćemo Vam pomoći.

 

Zakonsko jamstvo

Svi artikli kupljeni putem naše internetske trgovine podliježu zakonskom jamstvu u trajanju od dvije godine. Ako se u tom razdoblju na artiklu pojavi greška, molimo Vas da kontaktirate našu službu za korisnike.

 

Kako bismo što brže obradili Vaš zahtjev, molimo da nam dostavite sljedeće informacije:

-broj narudžbe

-broj artikla

-kratak opis problema

-fotografiju artikla (ako je moguće)

Napominjemo kako jamstvo ne pokriva uobičajeno trošenje niti oštećenja nastala nepravilnim korištenjem proizvoda.

 

Povrat artikla u sklopu jamstva

Za povrat artikla upotrijebite priloženu povratnu naljepnicu i u obrascu označite razlog povrata kao „reklamacija/jamstvo“. Povrat artikla je, naravno, besplatan.

Po primitku povrata, artikl će biti pregledan u našem skladištu. Ova provjera može trajati do šest tjedana.

Ako artikl ispunjava uvjete jamstva, vratit ćemo Vam puni iznos koji ste platili. U slučaju da reklamacija nije prihvaćena, artikl će Vam biti vraćen bez dodatnih troškova.

Ne morate čekati završetak reklamacijskog procesa da biste ponovno naručili željeni artikl – narudžbu možete napraviti u bilo kojem trenutku.

 

Je li ovaj odgovor pomogao?
Tvoje mišljenje nam je bitno i pomaže nam da budemo bolji.
Služba za korisnike

Nijedan odgovor nije bio od koristi?

Pronađite svoj odgovor u samo nekoliko klikova ili nas kontaktirajte za daljnju podršku.

Razgovaraj s nama

Dobij 24-satnu pomoć od našeg chatbota i izbjegni čekanja.

Nazovi nas

Besplatni broj korisničke službe: pon - pet: 8 do 20 sati, subotom i praznicima: 9 do 18 sati

0800 222 860****