Preskoči na glavni sadržaj

Mogu li naručiti dostavu svoje narudžbe u poštanski ured / paketomat?

Trenutno ne možete naručiti dostavu svoje narudžbe direktno u poštanski ured. Ukoliko prilikom dostave niste na kućnoj adresi, Vaša će pošiljka biti proslijeđena u najbliži poštanski ured gdje će Vas čekati 5 radnih dana. Napominjemo da promjenu adrese dostave nije moguće napraviti putem klika na ''Moje narudžbe''. Međutim, ako želite da Vaša pošiljka bude preusmjerena i dostavljena u paketomat Hrvatske pošte, ured Hrvatske pošte ili promijeniti adresu, morat ćete učiniti sljedeće. Kada Hrvatska pošta preuzme Vašu pošiljku, primit ćete SMS s linkom koji Vam omogućuje promjenu uvjeta dostave. Jednostavnim klikom na poveznicu možete preusmjeriti pošiljku na željeni paketomat, Hrvatsku poštu ili promijeniti adresu dostave.

U slučaju preusmjerenja paketa na paketomat ili poštanski ured, savjetujemo da pratite link za praćenje pošiljke kojeg ste dobili unutar e-maila „Potvrda o poslanoj pošiljci” ili putem korisničkog računa klikom na „Tvoje narudžbe” kako bi bili sigurni da svoj paket preuzmete prije nego što se vrati pošiljatelju.

Je li ovaj odgovor pomogao?
Tvoje mišljenje nam je bitno i pomaže nam da budemo bolji.
Služba za korisnike

Nijedan odgovor nije bio od koristi?

Pronađite svoj odgovor u samo nekoliko klikova ili nas kontaktirajte za daljnju podršku.

Zatražite pomoć

Posjetite naš centar za pomoć kako biste brzo dobili odgovore na najčešće postavljana pitanja ili nam pisali
Zatražite podršku
Besplatni broj korisničke službe: pon - pet: 8 do 20 sati, subotom i praznicima: 9 do 18 sati