Mogu li naručiti dostavu svoje narudžbe u poštanski ured / paketomat?
Trenutno ne možete naručiti dostavu svoje narudžbe direktno u poštanski ured. Ukoliko prilikom dostave niste na kućnoj adresi, Vaša će pošiljka biti proslijeđena u najbliži poštanski ured gdje će Vas čekati 5 radnih dana. Napominjemo da promjenu adrese dostave nije moguće napraviti putem klika na ''Moje narudžbe''. Međutim, ako želite da Vaša pošiljka bude preusmjerena i dostavljena u paketomat Hrvatske pošte, ured Hrvatske pošte ili promijeniti adresu, morat ćete učiniti sljedeće. Kada Hrvatska pošta preuzme Vašu pošiljku, primit ćete SMS s linkom koji Vam omogućuje promjenu uvjeta dostave. Jednostavnim klikom na poveznicu možete preusmjeriti pošiljku na željeni paketomat, Hrvatsku poštu ili promijeniti adresu dostave.
U slučaju preusmjerenja paketa na paketomat ili poštanski ured, savjetujemo da pratite link za praćenje pošiljke kojeg ste dobili unutar e-maila „Potvrda o poslanoj pošiljci” ili putem korisničkog računa klikom na „Tvoje narudžbe” kako bi bili sigurni da svoj paket preuzmete prije nego što se vrati pošiljatelju.