Preskoči na glavni sadržaj
02d
04h
00m
04s

ABOUT YOU slavi 5 godina: do -50% EXTRA samo u APLIKACIJI

Mogu li promijeniti adresu za dostavu i nakon predaje narudžbe?

Napominjemo da promjenu adrese dostave nije moguće napraviti putem klika na ''Moje narudžbe''. Međutim, ako želite da Vaša pošiljka bude preusmjerena i dostavljena u paketomat Hrvatske pošte, ured Hrvatske pošte ili promijeniti adresu, morat ćete učiniti sljedeće. Kada Hrvatska pošta preuzme Vašu pošiljku, primit ćete SMS s linkom koji Vam omogućuje promjenu uvjeta dostave. Jednostavnim klikom na poveznicu možete preusmjeriti pošiljku na željeni paketomat, Hrvatsku poštu ili promijeniti adresu dostave. Ako navedenu adresu za dostavu nije moguće pronaći ili Vam pošiljka ne može biti isporučena, pošiljka će nam se vratiti. Čim zaprimimo povrat pošiljke, sredstva će Vam biti vraćena načinom plaćanja koji ste koristili pri samoj narudžbi.

Je li ovaj odgovor pomogao?
Tvoje mišljenje nam je bitno i pomaže nam da budemo bolji.
Služba za korisnike

Nijedan odgovor nije bio od koristi?

Pronađite svoj odgovor u samo nekoliko klikova ili nas kontaktirajte za daljnju podršku.

Zatražite pomoć

Posjetite naš centar za pomoć kako biste brzo dobili odgovore na najčešće postavljana pitanja ili nam pisali
Zatražite podršku
Besplatni broj korisničke službe: pon - pet: 8 do 20 sati, subotom i praznicima: 9 do 18 sati