Preskoči na glavni sadržaj

Mogu li promijeniti adresu za dostavu i nakon predaje narudžbe?

Napominjemo da adresu dostave nije moguće promijeniti putem opcije „Tvoje narudžbe“ nakon što je narudžba potvrđena.

Međutim, kada Hrvatska pošta preuzme Vašu pošiljku, primit ćete SMS poruku s poveznicom koja omogućuje izmjenu uvjeta dostave. Jednim klikom na poveznicu možete:

1. preusmjeriti pošiljku u paketomat Hrvatske pošte

2. preusmjeriti je u poštanski ured

3. unijeti novu adresu za dostavu.

Ako dostava na navedenu adresu nije moguća ili pošiljka ne bude preuzeta, ona će nam biti vraćena.
Nakon što zaprimimo povrat, novac će Vam biti vraćen na način plaćanja koji ste koristili prilikom narudžbe.

 

Je li ovaj odgovor pomogao?
Tvoje mišljenje nam je bitno i pomaže nam da budemo bolji.
Služba za korisnike

Nijedan odgovor nije bio od koristi?

Pronađite svoj odgovor u samo nekoliko klikova ili nas kontaktirajte za daljnju podršku.

Razgovaraj s nama

Dobij 24-satnu pomoć od našeg chatbota i izbjegni čekanja.

Nazovi nas

Besplatni broj korisničke službe: pon - pet: 8 do 20 sati, subotom i praznicima: 9 do 18 sati

0800 222 860****